MS forumet (Forsiden)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

UP!!!!!!!!

+13
Marihøne
Milla
Moostar
Hilde
Inger Johanne
beate
LiseTone
Lierdama
Nanna
Solsikke
sarasara
Julestjerne
svarthyll
17 posters

Side 20 av 22 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Next

Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  sarasara Lør 18 Sep 2010 - 16:19

Hva betyr RIP og hvor er Down Under? Shocked
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Lierdama Lør 18 Sep 2010 - 19:59

Jeg har lært at Down Under er Australia.
Lierdama
Lierdama


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty ÅPEN!!!!

Poste  svarthyll Ons 27 Okt 2010 - 13:35

Leste noen overskrifter på forumkafeen som fikk åpnet øynene mine igjen! Grunnen til at Svarthyll`s Hjørne, Down Under og UP!!!!! ble startet var jo for å ikke poste totalt useriøse meldinger på den "stuerene" fine kafeen. Dørene er åpnet for UP!!!!!! igjen, ta med juletreet og plenklipperen og slå deg ned king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Ons 27 Okt 2010 - 13:37

geek


Sist endret av svarthyll den Tor 28 Okt 2010 - 0:50, endret 1 gang
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Julestjerne Ons 27 Okt 2010 - 16:57

Spesielt ingenting - fra noen. santa I love you
Julestjerne
Julestjerne


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  LiseTone Ons 27 Okt 2010 - 17:08

Så vi er ikke permitert lengre nå altså, slipper å jobbe ekstra på Forum kafeen? drunken
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Ons 27 Okt 2010 - 18:07

NÅ!!!! er jeg ferdig med å forandre meg selv, NÅ kan jeg forandre verden jocolor Slik signaturen din sier Lise Tone geek
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  LiseTone Ons 27 Okt 2010 - 18:27

Flink gutt det Razz
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Inger Johanne Ons 27 Okt 2010 - 19:56

Selv om alle som kjenner deg Svarthyll, vet du er en snill gutt som liker å prate litt vås, så må du ikke si sånne ting som får folk til å tro en ikke kan poste hva som helst på Forumkafeen, bortsett fra sånne ting en moderator fjerner, flytter eller smårydder. Og der er det ingen forskjell på trådene.

Vi opprettet kafeen og noen andre tråder før vi åpnet forumet, for da forumet kom, var det for å erstatte Øisteins forum som skulle legge ned. Så da la vi inn noen tråder som alt fantes på Øisteins.( Vi som fikk laget et forum til å ta over det gamle tenkte ikke at det var viktig hvem det stod hadde opprettet tråden, men etterpå har vi fått høre fra noen som synes slik er viktig. Men er får ikke gjort alle 100% fornøyd sånn, selv om en prøver.)

"Kafeen" var til småprat som det ikke var noen vits i å lage egen tråd for. "UP" eksisterer fordi Svarthyll ville ha en småprattråd til og laget en, og vi mente det var greit nok, og han fikk bevilling, for å si det sånn. Begge er for småprat og tøys.

"Vårrengjøring", forresten, var en vitsetråd som var på forrige forum som LiseTone gjenopprettet her. Så får vi ikke så mange løse vitsetråder.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Tor 28 Okt 2010 - 0:49

Men Inger Johanne ...Forum kafeen er en flott plass og alle ser at det er en fin plass for småprat. Det var ikke meningen å få det til å virke som om man ikke kan si alt der, og om du ikke alt har redigert så tar jeg det straks. Men... jeg syns at jeg selv har for mange og lange tull tråder som vil ta plass og gjøre hoved kafeen mer skitten og rotete.
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Solsikke Fre 29 Okt 2010 - 12:18

Same procedure as last year, Miss Sophie?
Same procedure as every year, James. You may serve the soup.
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Fre 29 Okt 2010 - 13:01

Solsikke: akkurat!!! Jeg tenkte det samme drunken Ellers så stinker facebook også...l mere piss der! puss puss så får du en suss?? Til og med mere usakelige en svarthyll og da er det galt! Det er en kamp flere ganger per dag for å ikke si hva jeg mener.. tror jeg graver meg ned elephant
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Solsikke Fre 29 Okt 2010 - 13:31

Vi tenkte ikke på det samme, Svarthyll.

Hvis Facebook er vanskelig har du vurdert å ikke bruke Facebook?
Solsikke
Solsikke


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Fre 29 Okt 2010 - 14:02

Jo, vi tenkte det samme:) Jeg skal utdype i PM..... Og facebook vanskelig??? Fryktlig irriterende er vel det rette ordet elephant
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Inger Johanne Søn 31 Okt 2010 - 12:29

Og vi er venner, Svarthyll Smile
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  sarasara Søn 31 Okt 2010 - 18:40

Fant tidlig ut at Facebook ikke var noe for meg, så jeg hører bare rykter. Vil heller ha folk ansikt til ansikt eller pr telefon.

Men skrekk og gru Svarthyll, den siste avataren du har valgt skremmer jo vettet av meg What a Face

Kan du ikke finne en som er litt hyggeligere?
Vær så snill?
Smile
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Ons 3 Nov 2010 - 13:04

Alltid venner Inger Johanne, og alt for deg Sarasara king
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  sarasara Ons 3 Nov 2010 - 17:41

Tusen takk, da kan jeg slappe av igjen Very Happy

Du er nå en gromgut og da Very Happy
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  sarasara Søn 21 Nov 2010 - 18:10

Det er så stille her. Jeg vil ha en cola og en softice så sladrer vi litt om NAV igjen? Se hva jeg fant inne på NRK:

Loven gir Nav adgang til fritt å kreve opplysninger om trygdedes telefon- eller internettbruk dersom det er mistanke om trygdemisbruk.

Skal politiet ha det samme innsynet, må de søke Post- og teletilsynet (PT) og grunngi hvert enkelt tilfelle.


Likhet for loven, klokker og prest Rolling Eyes
sarasara
sarasara


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Inger Johanne Man 22 Nov 2010 - 0:53

Visste dere at dersom noen som har barn blir syke, og så syke så de trenger at noen hjelper dem med å ta telefonen til NAV om at barna deres nå bor et annet sted mens far eller mor er syk, så nå skal de ikke ha barnetrygden en stund, så reistrerer NAV rutinemessig dette som at noen andre sånn nærmest pliktskyldigst har opplyst dem om dette, og denne stakkars syke får et krassgt brev om at "siden man ikke har sagt fra og andre har gitt opplysningen så...".

Det er så RÅTTENT. Mot folk som er i den fortvilte situasjon at de ikke kan få tatt seg av barna sine. Så det tryggelste da er å få noen til å skrive et brev og så prøve å klore ned en signatur. Da kan det selvfølgelig ta tid å finne ut om beskjeden har nådd franm osv, men det får heller våge seg.

Ja, dette var min dagens "snakke stygt om NAV". Jeg kaller NAV for Bananetaten, etter ordet Bananrepublikk, en stat der alt skjer på lykke og fromme og ingen skjønner noen ting.
Inger Johanne
Inger Johanne


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  LiseTone Man 22 Nov 2010 - 12:54

Og at Nav helt uten videre kan gå inn å sjekke hva gjør på data`n f.eks. Eg blir så forbanna Evil or Very Mad
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  svarthyll Man 22 Nov 2010 - 18:22

Fanden... jeg glemte å logge av cat
svarthyll
svarthyll


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  LiseTone Ons 24 Nov 2010 - 22:59

Hei og hopp, jeg har kjøpt meg bærbar PC så nå blir det andre boller, har hatt bare stasjonær før, har ikke hatt plass før etter jeg fikk nytt hus heller cat Very Happy sunny
Bare mor blir frisk nå så Crying or Very sad
Ha en fin kveld Smile
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Trippel Tor 25 Nov 2010 - 13:15

Gratulere med ny bærbar. Det blir nok litt enklere å komme seg på nett med den. Dessuten kan du oppholde deg andre steder enn ved skrivebordet. når du skal bruke PC'n. Men du trenger kanskje en slik plate til å ha på fanget? Det sies at PC'n blir veldig varm og ubehagelig å ha på fanget i lengden.

Men nå tar jeg med meg ektefellen, mobilen og den bærbare og tester utenlands. Jeg rømmer fra kulda.
Trippel
Trippel


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  LiseTone Tor 25 Nov 2010 - 14:06

Lur du Trippel Cool
Skal kjøpe meg ei slags pute å ha på fanget
Mor hørtes heldigvis bedre ut i dag, så da går det framover med henne, trur jeg............ Smile
God tur Trippel, hvor skal du? sunny
LiseTone
LiseTone


Til Toppen Go down

UP!!!!!!!! - Page 20 Empty Re: UP!!!!!!!!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 20 av 22 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Next

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet